Läsarberättelse - Första gången för M

Jag gav min oskuld till min nuvarande pojkvän för mindre än ett år sedan. Jag tycker inte jag "förlorade oskulden", låter som att man ska sakna den och hitta den igen ;P Han var också oskuld så det var ju som lite skönt på ett sätt att veta. Fast vissa kanske föredrar någon som vet exakt vad den gör, inte jag, vi har lärt oss med varandra och får testa allt med varandra!
 
Det som var annorlunda med våran första gång var att vi inte fick kyssas! Han hade precis kommit ur den värsta perioden av körtelfeber, aka kyssjuka, och det smittar via saliv. Altså "torrpussades" vi bara, utan tunga.
 
Vi var ensamma hemma hos honom och såg film; "A walk to remember" (en jättefin berättelse om ett tonårspar). Under tiden vi såg filmen låg vi tätt intill varandra, pussades då och då, rörde varandras kroppar här och där - mös helt enkelt! Sen så slutade filmen och vi började hångla, riktigt passionerat. Mitt i allt säger jag "Borde vi gå till ditt rum?" för jag känner att vi måste åtminstone röra varandra mer. Han tyckte det var en bra idé och sen blev det som i en film, fast i verkligheten!
 
Vi stod bredvid sängen, pussades och började ta av varandras kläder. Vi lyckade utan att vara sådär pinsamt klumpig eller tafatt, byxorna fixade vi på oss själva. Så, i underkläder hoppade vi in under täcket. Vi var så fruktansvärt kåta! Sådär så det känns att man ska spricka om man inte får det man behöver. "Har du en kondom?" frågade jag, så kåt som jag aldrig varit innan, och nej han hade ingen! Ingen av oss trodde vi skulle göra det nu eftersom han var sjuk som. Men just då struntade jag i det! "Jag måste ha dig, NU!" bestämde jag, och han protesterade inte.

Det gjorde inte dugg ont! Det var som på film som sagt. In och ut - utan problem. Visst, det var kanske inte precis skönt, men det var underbart. Allt som krävs är att man är sjukt kåt och redo. Vi väntade två månader innan vi gick hela vägen och ingen av oss ångrar det.
 
(BTW; eftersom jag valde att göra det utan kondom så var jag tvungen att hämta dagen-efter-piller! Men eftersom jag visste jag skulle behöva det så gjorde vi det 4 ggr till utan kondom inom 28 h ;)! Glöm inte att alltid använda preventivmedel och bara i nödfall ta dagen-efter! Idag använder jag minipiller och behöver inte fundera på kondomer.)
 
Play, but play it safe!
 
MvH / M

Kommentarer
Postat av: M

Oj, jag ber om ursäkt - ett litet fel "...och vi började hångla, riktigt passionerat" ska förstås vara "pussas och kramas", eftersom vi inte fick kyssas :)

2009-04-20 @ 21:30:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0