Första inlägget - Första gången!

Oskulden tagen av en oskuld!

C
: Första gången för mig var två dagar innan min fjortonårsdag och i uppe i norr med en kille jag bara känt några dagar och han var 16 år. Vi bodde hos hans familj och han var fosterbarn där, en missförstådd ung gangster från söder. Allting var så romantiskt vi var ute och red tillsammans, tog prommenader, såg norrsken... och sen... bröt han sig in hos grannen och stal kondomer (det var för långt till affären) så vi kunde göra det. Vi gjorde det i hans pojkrum, jag var torr och det gjorde ont  
och efteråt drog han på sig kläderna och gick ut och rökte, och jag smög "hem."

You know you love me

xo xo

J : Jag (14 år) och min dåvarande pojkvän (17 år) hade varit tillsammans i tre månader när vi låg kåta som djur i hans säng, på hans rum. Vi hade precis legat och kollat på film, Batman Begins, och vi låg och gned oss mot varandra, och det kändes att det var på gång. Så vi tog av oss våra byxor, resten hade vi på oss. Knullgummit på, och det var dags för hans entré. In med kuken, och jävlar vad ont det gjorde! Vi knullade som kaniner tills det tog slut, efter yterliggare tre månader.

You know you love me
xo xo



Vill du dela med dig av minnet från din första gång och få det publicerat här på bloggen så maila oss!
[email protected]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0